Kontakt

Förenade Bolags kundtjänst står till ert förfogande måndag till torsdag från 8:00 till 17:00, fredagar till 15:00, och hjälper våra kunder med nedanstående

  • Hjälp med bestridanden
  • Kontroll av fakturautställare
  • Frågor om ert avtal eller faktura

Är ni inte kund hos oss idag finns vi här om ni vill

  • Bli kund och få hjälp med bestridande
  • Teckna prenumeration på vår trycksak Varningslistan eller e-postvarningar
  • Tipsa om bluffbolag eller informera om en händelse

Ring oss på 020-503 503

Mejla till oss [email protected]

 

 

 

Kontaktuppgifter

Telefon: 020-503 503
E-post: [email protected]

Postadress

Förenade Bolag
Stigbergsliden 7
414 63 Göteborg

Öppettider

Måndag – torsdag 08.00 – 17.00
Fredag 08.00 – 15.00
Lunchstängt måndag – fredag 12.00 – 13.00

Se avvikande öppettider längst ner på sidan

Jag vill anmäla en faktura

Om du vill rapportera en så kallad bluffaktura, oriktiga krav/rutiner eller anmäla vilseledande försäljningsmetoder kan du göra det med hjälp av formuläret här bredvid, via e-post eller telefon. Vi granskar alla anmälningar, du behöver inte vara kund hos Förenade Bolag för att skicka in tips och rapporter.

Om du bifogar fakturor eller fakturakopior, skriv helst ingenting på dessa – utan använd separata blad för noteringar eller information. Ju mer du berättar om vad som har hänt, desto större är chansen att vi effektivt och snabbt kan hjälpa dig.

Tipsa Förenade Bolag!

Anmäl bluffakturor här:
Fyll i era kontaktuppgifter, ladda upp er mottagna faktura/avtal/villkor, och beskriv vad som hänt. Vi återkommer till er senast följande arbetsdag, så kan vi gemensamt gå igenom hur ni önskar fortsätta i ärendet.

Vill ni bara tipsa oss om ett aktuellt "bluffbolag", kryssa i rutan Endast Tips.









    Avvikande öppettider

    Presenteras här när de är aktuella:

     

     

     

     

       

                      

     
    Ring Förenade Bolag