Hjälp/Kontakt

Telefon 020-503 503

Förenade Bolags kundtjänst står till ert förfogande på vardagar från 8:00 till 17:00. Ring oss om ni har generella frågor kring bluffakturor eller vid:

  • Behov av hjälp med bestridande
  • Kontroll av fakturautställare
  • Fakturafrågor
  • Frågor om ditt medlemskap
  • För att bli kund
  • Att tipsa om bluffbolag eller informera om en händelse.

E-post: [email protected]

Postadress:
Förenade Bolag
Sten Sturegatan 4
411 39 Göteborg

Fax: 031 – 16 74 22

Anmäla eller rapportera

Om du vill rapportera en så kallad bluffaktura, oriktiga krav/rutiner eller anmäla vilseledande försäljningsmetoder kan du göra det via fax, e-post eller telefon. Vi granskar alla anmälningar. Du behöver inte vara ansluten till Förenade Bolag för att skicka in tips och rapporter.

Om du bifogar fakturor eller fakturakopior, skriv ingenting på dessa – använd alltid separata blad för noteringar eller information. Ju mer du berättar om vad som har hänt, desto större är chansen att vi effektivt och snabbt kan hjälpa dig.

Hjälp med bluffakturor

Avvikande öppettider

Under högtider såsom påsk, midsommar, jul och nyår har kundtjänsten andra öppettider. De tiderna presenteras här när de är aktuella.