Undvik bluff & bedrägeri del 2

Låt 2023 bli ett år då du inte blir lurad genom att följa Förenade Bolags råd

  • Returnera inga brevavtal eller e-post utan att noga granska villkoren.
    Se till att läsa igenom vad du signerar! Kontrollera om det finns någon bifogad handling som innehåller information du behöver ta del av innan du signerar. Vill säljaren att du bekräftar avtalet, antingen via brev eller via e-post
  • Skicka in felaktiga fakturor eller orderbekräftelser direkt du får dem. Vänta inte!
    Har du fått en orderbekräftelse eller faktura som du inte känner igen? Kontakta oss direkt så vi kan hjälpa dig på rätt sätt. Vi reder ut varför du har fått fakturan, om den ska betalas eller bestridas.
  • Kontakta vår kundtjänst om har blivit uppringd av en säljare och du är det minsta osäker på var säljaren egentligen ringde ifrån. Vi finns här för att hjälpa dig!
    Efter mer än 20 år har vi erfarenhet att hjälpa dig med hur du ska hantera säljare och vilka erbjudande du inte ska tacka ja till – oavsett hur bra de låter

Lämna över ärendet till oss
Att låta Förenade Bolag hantera ditt bestridande omedelbart ökar dina chanser att undgå betalning.
Ju tidigare vi kommer in i processen desto bättre kan vi ta hand om ärendet. Hos Förenade Bolag finns kunskapen som behövs för att reda ut vilka krav som är felaktiga.
Vi analyserar eventuellt orderunderlag, som tillsammans med vår erfarenhet av olika bluffbolag ligger till grund för ärendets hanterande.

Du når oss på vårt kostnadsfria telefonnr:  020-503 503 eller
e-post: [email protected]

Ring Förenade Bolag